torsdag 29 augusti 2013

Röra på sg!

 

Japp,  det ska man göra och gärna varje dag. Jag har antagit en utmaning igen,  den att klara 100 pass på 4 månader. Gjorde det i våras.


 Det var inte så svårt alls, inte då i alla fall kanske att hösten blir lite tuffare med tanke på att jag bor utanför samhället och ingen gatubelysning finns. En pannlampa kanske och så får man inte vara mörkrädd. Dom fyra månaderna gjorde jag massor av roliga träningspass och jag mådde alldeles utmärkt. Nu hoppas jag på samma resultat. Jag har inte legat på sofflocket den här tiden i mellan men gått lite på sparlåga om man säger så. Nu ska det bli tuffa tag igen. Magen ska bukta åt ett annat håll innan jul, ja det är i alla fall mina planer. Konditionen ska öka, livslusten också. Men den kommer automatiskt. 

Hösten kan vara rätt så deppig hos mig,  så endorfiner och sociala möten i träningslokalen ska nog göra gott i en frusen själ. Om ni känner er sugna på att haka på så kolla in här och anta utmaningen.

Dagens tips: Anta en utmaning!


 Det krävs dock att man är med på facebook.

.

1 kommentar:

  1. Nope, hakar inte på... ;) Jag klarar inte riktigt av att ha "press", lika med dieter, inget för mig, måste vara lustfyllt ;) :) Men har verkligen kommit igång med motionen, vilket känns hur bra som helst :)
    Heja dig Pia! =)
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.