söndag 1 september 2013

Nytt i träningsväskan!

I bland så bara måste man köpa nya träningsprylar, skor tex. dom är ju färskvara. Jag fyndade ett par i somras,  trodde jag i alla fall, det visade sig att jag inte kunde ha dem när jag väl kom hem.



 Ett halvt nummer för stora.  Jag lämnade tillbaka dom. Nu har jag skickat efter ett par i rätt storlek och woooow vad sköna dom är och lätta. Väger nästan ingenting.

 

Snygg liten skoväska fick man med, jättebra när man ska frakta dem fram och tillbaks från träningslokalen. Sedan gillar jag märket passar ju så himla bra till mig.. eller??? Fniss!

Tyvärr har jag känt av ischiasnerven i sommar..  Maken och jag powerwalkade en timme i morse och nu stramar det ordentligt i rumpan ner i benet... inte alls bra får nog ta ett yogapass innan kvällen och kanske en bastu.

Dagens tips: Förebygg och behandla.

3 kommentarer:

  1. Jo du, här försöker jag förebygga och behandla för fullt! Fina skor, önskar mig också såna!

    SvaraRadera
  2. Snygga skor till en riktigt puma! ;) :)
    Det stod om skor i tidningen i helgen, att det ofta sades att skorna höll kortare än vad de faktiskt gör.... Men nytt är ju alltid kul ;) Själv behöver jag se över kläder för joggning, inför hösten, jag som börjat jogga ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.