fredag 11 november 2016

Yoga-snyggt.


Tänkte att jag skulle komma igång med någon sorts träning. Yoga är ju riktigt skönt och nyttigt också. Kan verkligen behövas för mina stela kroppsdelar.  Känner mig lika smidig som ett kassaskåp. Har suttit länge och ojat mig . Ingen återvändo, inga ursäkter nu kör vi. Det är bra att ha bekväma kläder så att man kan röra sig obehindrat. Inte för att man måste ha några nya kläder,  men kul att kika på vad som finns i alla fall. 

Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Sport-BH HÄR / 2. T-shirt HÄR / 3. Byxor HÄR / 4. Byxor HÄR / 5. Väska HÄR / 6. Yogamatta HÄR / 7. Sport-BH HÄR

Rosa är ju bara sååå fint. Japp jag har redan en yoga matta, ja den är rosa självklart.
/ PIA

inlägget är sponsrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.