Träningsklädd

Träningsklädd
Kläder för träning, klicka på bilden!

söndag 29 januari 2017

vattengympan.

I morgon är det tredje gången jag kommer plaska runt och göra workouts i vattnet. Ja för detta år menar jag då.

Älskar det verkligen och det känns så himla skönt i musklerna efteråt. Jobbigt? Det kan man ju avgöra själv lite, tar man i och sparkar eller viftar så mycket man orkar så nog blir det jobbigt alltid. Om man vill så kan man använda redskap för att förstärka träningen. Går bra att göra motstånd med hjälp av handflatan öppen och utsträckt istället för knuten näve.

 Jag tycker ju om att utföra olika typer av träning även om vissa är roligare än andra. Att skutta, sprattla och röra sig i vatten till härlig musik med glada medmotionärer, det är livskvalitet om man frågar mig. 

Extra roligt med en splitter ny baddräkt också som håller sakerna på plats. Efteråt är det skönt att sitta en stund i bastun och bara njuta.
/ Pia

3 kommentarer:

  1. Vattengympa är ju superbra träning!

    SvaraRadera
  2. Så härligt med egen pool! Jag får nöja mig med badhusets.
    Fruktstunden i bastun är det bästa av allt!

    SvaraRadera

  3. I love the blog post, and you helped me make such a fun card with it!



    หนังไทย

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.