Träningsklädd

Träningsklädd
Kläder för träning, klicka på bilden!

fredag 31 mars 2017

Det ger resultat.

Nu har det gått snart två månader sedan jag startade med morgonpasset. Jomen visst gör det skillnad. 

Bildresultat för träning

Jag började med 5 armhävningar och är nu uppe i 20. Några situps lyckas det inte bli men jag kör på med 20 raka crunches, 20 sneda, varierar med  plankan försöker hålla ut i 1 min. samt en roterande övning, Russian twist. Så här går den till.


Jag började utan vikt men har lagt till en hantel. Jag har ingen kettelbell men funderar faktiskt på att köpa en. Finns på Rusta till vettiga priser. Tror att 5 kg är bra att börja med. Här kan du se några andra bra övningar med just kettelbell.

/ Pia

1 kommentar:

  1. Jag är en mamma, fru på 47 år och bor i Småland i en villa på en gård.
    Jag är positiv och glad och har haft sjukbidrag sen börja på 90 - talet. Mina intressen är djur, natur och mina egna älskade hundar, tränning, långa promenader. Det vore trevligt att lära känna nya vännner i en ålder av 46-60 år. Jag en ny bekantskapskrets att lära känna och umgås med. Min E-mail: happy0@home.se Blogg: http://autismmamma.bloggplatsen.se Vore ju skoj om du ville kika in till min blogg och sätta en tass där ler.
    När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg!
    When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit!
    När du först är här så skriv väldigt gärna några ord!
    Men skriv inte anonymt utan skriv gärna under med signatur!
    Välkomna in till mig!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ett par ord! Om du inte har något konto så kan du kommentera ändå, välj som anonym ock skriv ditt namn i kommentaren om du vill.